fredag 25 januari 2008

Ursäkta röran, vi bygger om!

Vi bygger om lite just nu på hemside-fronten (och hemma med, men det är ju ett kapitel helt för sig själv :-) ).

Efter att ha gjort 80 olika hemsidor, bara lätt överdrivet hehe, på massa gratis sajter så blev denna sista, hitills, bäst tycker jag. Ser lite "cleanare" ut nu och inte "som en fjortis gjort den 1993" som min käre bror uttryckte sig om vår första hemsida, hahaha!

Tack Daniel för all hjälp jag fått, och troligtvis även kommer behöva i framtiden ;-) Men jag lär mig rätt fort ändå, väl?

Det kommer nog bli mer ändringar här framöver, så ser det konstigt ut eller är stavfel osv så vet ni varför.

Idag har jag ändrat Gästbok, lite ledsamt att alla fina hälsningar försvinner från den gamla, men ni som känner att ni har lust får gärna fylla på i den nya!!

Bilder är ju alltid kul och se, här är vår snygging Tosco, tagen i oktober!