måndag 21 juli 2008

Bank, bank, bank!!!

Så har det låtit hemma hos oss den senaste veckan!

Fasad ska upp, fönster och altan-dörrar in mm mm. Det finns ju alltid något att göra med hus och hem, man är aldrig sysslolös direkt ;-) Vad glad jag är att min karl är så händig! Jag är ju "lärlingen" på bygget och hjälper till så gott jag kan. Nästan allt med huset har vi gjort själva, vilken tillfredställelse det är när man ser det färdiga resultatet av vårt eget hårda arbete!

Ett par andra som får jobba hårt är hundarna!
Jogging och drag-träning några ggr i veckan. Här kommer lite bilder på de duktiga!
Spana in världens göttigaste Selma-lår på sista bilden, hon är så envis och stark min tjejja!

Sedan har jag varit på lydnads tävling i Falkenberg också! Oj vad många duktiga hundar och förare! Verkligen imponerande att se dem i klass III och Elit utföra sina program. Sedan var det rätt roligt att se att en del som varit super duktiga på planen kunde vara riktigt busiga och olydiga utanför planen, he he he! Av och På knapp i lydighet liksom :-)

Ett par andra som var riktigt duktiga (både på och av planen) var Mia och hennes Max! Det dröjer nog inte länge förrän de har första titeln i lydnad, bara Max lär sig digga andra hundars slem ;-)

Nu har den lilla vaknat, dags att gå ut, det är ju sol idag :-)!!!