onsdag 19 maj 2010

Tosco på handlingskursen

Måste bara visa upp ett par av de fina bilderna som jag fick på Tosco idag.
De är ifrån handlingskursen vi gick för några veckor sedan och på bilderna blir han handlad av killen som höll i kursen.

Han är i rätt bra form nu min "lilla" Tosco-lito, han ser riktigt bra ut, det får jag allt säga själv utan att skryta för mkt ;-D
Vi tävlade i söndags också, första lydnaden för säsongen, det var nervigt vill jag lova.
Det gick sådär, han fick rätt bra poäng på allt utom två moment som han nollade.
Han kan programmet för bra nu, så han beslutade sig för att lägga sig under gång INNAN jag gav kommando Så nu har vi övat på att gå lite längre sträckor innan det är dags för att stå eller ligga, så att han inte får för sig att han kan bäst utan att han väntar på att matte säger till.
Tävling igen på fredag, vi får väl se hur det går............
Ha de!