måndag 7 april 2008

Prommis i Landvetter

Tosco har det lite jobbigt just nu. Selma luktar fortfarande så gott att maten inte smakar och inget annat betyder ett smack! Han har säkert tappat 5 kg i vikt de sista veckorna och vill knappt lämna huset för att kissa ens! Lill killen har fått följa med husse till jobbet för att få lite paus från den väldoftande donnan här hemma. Selma är inte den som backar heller, hon bjuder fortfarande in till dans så att säga ;-).

Så här om dagen fick bara Tosco följa med på en promenad i Landvetter m Mia, bebisar och Molly. Vi gick på en härlig grusväg, solen sken och man kunde gå i tunn öppen jacka-så skönt!
Hundarna sprang lösa och kunde sträcka ut benen ordentligt!
Men Tosco verkar tycka att han blivit självaste Don Juan! Har man väl fått smaka kakan.....
Han hade fullt upp med att uppvakta Molly, för tydligen luktade hon nästan lika gott som Selma! Molly å sin sida uppskattade inte uppvaktningen lika mycket, ha ha ha!
Han fick sig några åthutningar, "hörru du lill killen du får dra, jag har faktiskt en egen vuxen karl hemma!" Men Tosco verkade inte fatta vinken, han fortsatte att försöka charma Molly!

Nya kameran var med såklart!
Ska man våga ta sig ett dopp?
Ja, dricka måste man ju!
Jag nöjjer mig med att gå ned till magen för det är rätt kallt!

Molly poserar!






Rätt härliga vår-bilder att kika på! För man trodde knappt det var sant när man vaknade i morse och det låg 5-10 cm snö överallt IGEN!!!! Jag gillar snö men nu är det banne mig för sent! Hoppas verkligen det smälter bort snabbt!!!