tisdag 25 november 2008

Busfrön!

Våra vackra små gryn har blivit så busiga. Nu är det gött med fart i dem, springer, skäller, hoppar och morrar. De är så smarta och kan redan klockan, 5 min innan det är dags för mat så påminner de mig med bestämda små röster, efter det gör de ifrån sig och sover en stund. Allt på exakt utsatta tider ;-) Och det är ju praktiskt för mig, min handledsklocka har inte funkat på 2 år :-D!
Så här söt kan man vara om när man sover, mätt, kladdig och go! De sover gärna i "grytet" fortfarande, men att ta sig ur och i kan de för länge sedan, de är som små apor. Nu gör de även längre upptäcksresor i huset och vi springer efter och torkar såklart!
Här kommer världens busigaste kicka, söt som socker!"Den där lysande saken ska jag boxa till!"
"Nu tar jag dig!"
"Åhh så busig jag blir!"
"Nä nu måste jag nog tvätta brorsan lite!"


"Eller bara sitta och se gullig ut!"



Grabbarna grus!


En till liten tösa-bit!


Mitt lilla älsklings- Heffa-tryne!
Här träffar en annan tjeja pappa! Myyyyyyyys!

4 veckor idag, tiden går snabbt när man har kul!
Ha de!