torsdag 6 november 2008

Årets Julklapp!

Det är snart midnatt och jag borde inte sitta här!
Om jag vore smart skulle jag ligga och dra stockar för länge sedan.
Det har blivit rätt lite sömn det sista.
Valplådan är som en magnet och har väl satt sig där så sitter man fast läääääänge!
De är så fina allihopa och man nästan kan se hur de växer sekund för sekund!
Lite mer bilder har begärts och här är några:

Snok som en sjöelefant!

Så härliga huvuden!


Var bara tvungen att lägga in denna killen, han hade väldigt rolig ålande stil när han gled ifrån de varma syskonen för att ligga lite svalare.


På denna tjejen och på några syskon har det glimmat lite i ögonen nu det sista!
Jag vet ju vad årets julklapp blir i år! De är de finaste man kan tänka sig och finns i väldigt liten upplaga i Hindås ;-)!
Näää, nu är det sängen som ropar tror jag bestämt.........
Tjing, tjing!