fredag 28 mars 2008

CC-träff i Lindome

Förra söndagen var det CC-träff igen!

Björn fick åka själv m Tosco för jag åkte på värsta sortens förkylning, troligtvis årets influensa. Hujedamej vad dåliga vi har varit hela familjen, för Björn åkte ju på det även han efter träffen. Barnen först och sedan vi. Fortfarande är vi lite snörvliga och har lite nästäppa och Björn har fått bihåle-inflammation till på köpet! Nästa år får jag komma ihåg att vaccinera mig för det här vill jag inte ha igen!

Åter till träffen, de var vid Barnsjön i Lindome och hade gott väder även om det var lite kallt! Björn var ju fotograf denna gången!





Svea
Max
Dizel
Rocky
Tosco

Gruppfoto:fr v Klas m Berta, Ola m Tosco, Carina m Rocky, Christina m Dizel, Susanne m Svea, Mia m Max.
Det fikades och grillades lite korv och de verkar ha haft en trevlig träff som vanligt. På sista gruppfotobilden ser man att Tosco inte verkar haft det så lätt. Berta löpte och då kan det ju bli lite svårt för en ung hane att sitta still för ett foto ju! ;-)


Det blir inte mer skrivet idag, det är rätt sent och jag har inte så mycket dator tid denna helgen, det är ju massa annat som händer!